Tuesday, May 25, 2010

PERHATIAN!! kepada peserta "Contest Paling Comel"

kepada semua peserta yang sudah menyertai dan yg belum menjadi peserta contest "tidur paling comel"...

disebabkan ke'bizi'an tahap gabanz... 
(sejak ada blog ni, order semakin banyak dan semakin menjadi2...hehhehehe) 
disamping tengah siapkan hadiah contest ....

pada penghujung bulan MEI ini, saya tidak dapat mengupdate blog ini untuk sementara waktu. disebabkan tugasan dan ke'bisnes' san yang tak dpt dielakkan....
tapi jgn risau...hadiah tetap akan dibagi....

bagi peserta yang dah menyertai, teruskan mengikuti blog ini.....
bagi peserta yang belum menyertai contest ni..teruskan join contest ini....

blog2 anda nanti saya akan buka dan segala contest akan saya semak satu persatu 
dlm sedikit masa lagi....

 ..........................

segala kesulitan amat dikesali....

...........................
* kepada yang belum menyertai contest ni~ 
ada 7 hari lagi peluang utk anda join contest ni~~
cepat...cepat...
hadiah tengah dibuat ni~~

* segala kemusykilan leh diajukan disini....

11 comments:

Lelord said...

muahahhah x sabor nak tau sape yg menang

mamaarifakeemaisy said...

tak sabo nak layan mata ngn pose2 menarik baby tido..hehe..

maszmadi said...

isk, lmbatnyer tggu ujung bulan nie...

InfantiaHouse said...

sabaq semua..sabaq...
:)
heheheh
saye pun tengah mengumpulkan gamabr2 baby2 tdo...
para juri pun dah pening nak pilih...semua baby chumel2 belaka~

widurisha said...

Salam,
saya ada ubah entry saya(tukar gambar). Harap diterima ya...sebab belum sampai tarikh tutup lagi kan?
Terima kasih

-Sha-
http://hanyacontest.blogspot.com/2010/04/contest-tidur-paling-comel-by.html

laila said...

Salam..dh terjah blog saya ke?..saya join awal bulan 5 aritu..tapi takde tinggal jejak pun...

http://lailasanuri.blogspot.com/2010/05/contest-tidur-paling-comel-by.html

suzailah said...

saya pon dah join contest ni sblom tarikh tutup..mekasih

http://suzailah.blogspot.com/2010/05/contest-tidur-paling-comel-by.html

InfantiaHouse said...

widurisha, laila, suzailah...
saya akan check nanti ye~ tq~

Mommy Aisy said...

sy pun xsabar nk tunggu keputusaN..sape pemenang ek?

INSPIRASIHANA said...

LAmanya nak tunggu PEMENANG CONTEST ni..hehe...dah 19 JUn dah...huhu...tak sabara nih..hehe...(",)

INSPIRASIHANA said...

Tuan Rumah dah nak masuk JUlai..awat lamanya nak umum contest tido paling comel ni..huhu